RSS

Kategori arşivi: nescafe

>Fal Bakmanın Cinsel Tercih Üzerindeki Etkisi

>Kalbinizin ritmini bozmak istiyorsanız her gün düzenli olarak Türk kahvesi, yanında da soda tavsiye ediyorum. Akşamları da alkol alırsanız, gereksiz derecede uzun bir ömür yaşamak zorunda kalmazsınız. Ha bir de şu var; elbette ki Türk kahvesi de alkol de sigarasız hiçbir halta benzemez.

Türk kahvesi içmeyi aslında sevmiyorum. Tadını falan beğenmem ama pek çok konuda varlığı yokluğu bir olan milli duygularım, Türk kahvesinin Nescafe karşısındaki ağır yenilgisini kaldıramıyor. Nescafe içmemek için içiyorum
kısacası. Boğazı temizlemek için de soda. Soda içmenin de eğlenceli bir yanı yok elbette, lakin kahve ve sodayı eğlenceli hale getirmenin bir yolunu biliyorum: Fal.

Elimde kahve fincanı, içine hipnotize olmuş gibi bakarken görenlerin tepkileri çok kırıcı aslında; itici görünüyormuşum, çok efemineymiş (ipne diyenler bile var bak bu çok fena). Her kahveli ortamda faldan bahsedilir. Eğer benim de keyfim yerindeyse fal bakarım. Şunu belirtmek istiyorum: Arkadaşlar, kahve fincanında kahveden başka bir s.kim görmüyorum. “Lan sen de bizi kekliyosun ha” gibi tepkiler vermenize gerek yok. Kekliyorum tabi. Aslında ben fala sizin için değil, kendim için bakıyorum. Şu dediğimi aklınızın bir köşesine yazın: Fal bakmak hayal gücünü genişletir. Oğlum o abuk sabuk şekillere bakıp hikayeler uydurmak, iddialarda bulunmak ne kadar zevkli sizin haberiniz var mı? Çoğu zaman gördüğüm şekilleri bile yorumlamıyorum ben, aklıma ne gelirse anlatıyorum işte. İçinde yaratıcılık olan, geyik olan, muhabbet olan şeyleri seviyorum ben. Tutup da bir kafede “Hadi bakalım, içinde gardrop, aspirin ve türbülans geçen bir hikaye yazalım” türünden bir enteresanlığı kimse yapmaz. Ya da taa 5 sene evvel arkadaşlarla “O kadar yaratıcıyız ki hamburger yiyip fikir s.çıyoruz” kabilinden saçma sapan televizyon programları hazırlayıp videoya çekmezdik. Gerçekten yaratıcı fikirler olsa o videoları silmezdik.*****

Kahve falına layıkıyla bakmak için baktığınız kişi hakkında az da olsa bilgiye sahip olmanız gerekir. Çok yakın arkadaşa fal bakmak, gülüp eğlenmek açısından faydalıdır, güzel zaman geçirtir ama her zaman bir arada olmadığınız ve ne yaptığını ancak kendisinden öğrenebileceğiniz arkadaşlara fal bakarken dikkat edilmesi gereken unsur, daha önceden bu kişi hakkında hatırladıklarınızı ilgi çekici şekilde kendisine anlatmak, bir yandan da geçmişe değil geleceğe yönelik kesinlik içermeyen tahminlerde bulunmak olacaktır. Kahve içilirken devam eden sohbeti iyi bir şekilde takip etmek, kesinlikle fal bakılan kişinin aklını almak konusunda işinize yarayacaktır. Hele ki fal baktığınız kişinin nüfus cüzdanı fotokopisi bir yerden elinize ulaştıysa ve siz de dersinize iyi çalıştıysanız, gözlemlerinizle karıştırdığınız kişisel bilgiler karşı tarafta dumur edici etkiler yaratabiliyor EHeheHEheHe!.

Bir kafede geyiğine arkadaşlarınıza fal bakarken; yavrunun biri elinde fincanıyla gelip fal bakmanızı isteyebilir. Bu gibi durumlarda arkadaşı masamıza alıp birkaç dakika oyalıyoruz. “Kimsin sen, kimlerdensin?” diye sorguluyoruz çaktırmadan; kahvesinin soğumasını bekliyoruz ayağına. Bir yandan mevzubahis cıvır sorularımızı yanıtlarken, biz de diğer yandan kurbanımızı baştan aşağı bir süzüyoruz; saçlarını boyatmış mı, diplerinden orijinal rengi görünüyor mu, gözlerinin altında torba var mı, kulağındaki küpe nasıl, ruju ne renk, ellerinde yüzükler, kolunda bilezikler mi bulunuyor, üstündekilerin markası ne, üstündekiler olmasa nasıl görünürdü, gideri var mı falan filan. Bunlar önemli konular; anlatacaklarımız tüm bu verilerden yola çıkılarak oluşturulacak çünkü. Fal bakmak ne işe yarar ki demeyin, gayet işe yarıyor ama sonra da büyük olasılıkla diyeceksiniz ki “Kahve falıyla başlayan bir ilişkiden ne bekliyordum ki zaten?”.

Zekeriya benim çarpıntım tuttu aq. Elim ayağım titriyor. Mado’ya mı gitsek lan? Bi kahve içeyim.

Başlığa gelirsek; öyle bir şey yok abicim. Tüm bu dediklerimden de anlamanız gereken şey olarak şunu belirteyim; fal bakmak çok kolay. Çok zevkli. Fal baktırmak da çok eğlenceli aynı şekilde. Yalnız, fala inanmak angutluktur. Fala bakan veya baktıran değil ipne olan; insanlara eğlence biçimlerine göre cinsel tercih yakıştıranların kendileriyle, fala inananlardır.

Hah, gidelim Zekeriya.

Reklamlar